Gemakkelijk en snel

Roosteren

Roosteren is complex omdat je met veel rekening moet houden. Wij tonen alle relevante informatie zodat jij kosten kunt besparen en grip op je rooster hebt.

Wij snappen dat jouw rooster het verschil maakt

Slim roosteren

Iedereen heeft realtime dezelfde informatie, makkelijk in de app.

Vraag automatisch bijvoorbeeld wekelijks de beschikbaarheid van jouw medewerkers uit via de app (met of zonder harde/zachte deadline). Tijdens het plannen zie je ook of een medewerker ziek is of vakantie heeft opgenomen.

Zie de verwachte personeelslasten als percentage van de verwachte omzet zodat je jouw service-level kunt garanderen tegen optimale kosten

Wettelijk gezien bouwen oproepkrachten na drie maanden recht op een aantal uren op. Daarom is het belangrijk om inzicht te hebben in hoe je roostert. Maak eerst de verplichte uren op voordat je nieuwe medewerkers inroostert.

Je bent verplicht altijd een medewerker met een BHV- en/of sociale hygiëne certificaat aanwezig te hebben. Tijdens het roosteren zie je of je aan deze verplichting voldoet.

In praktijk lopen HR en roostering niet altijd gelijk, waardoor het voorkomt dat een medewerker komt werken zonder dat deze verzekerd is. Door de koppeling met het personeelsdossier checken we of een medewerker mag komen werken, zo loop jij minder risico.

Rooster gemakkelijk werknemers én ZZP’ers in.

Ken jij alle regels van de Arbeidstijdenwet (ATW)? Juist in de horeca met vroege en late diensten loop je risico. Tijdens het roosteren checken wij de regelgeving en waarschuwen je waar nodig.

Geen probleem, door het aanmaken van een gedeelde personeelspool kun je gemakkelijk personeel tussen jouw vestigingen delen. Inclusief een overzicht aan het einde van de maand voor jouw interne facturatie.

Maak 1x jouw sjabloon, en hergebruik dit gemakkelijk meerdere keren.

Grip op je gewerkte uren

Uren schrijven

Grip op personeel?

Neem contact met ons op of schrijf je in voor onze nieuwbrief